ضد حال یعنی این...

پیج رنک گوگل

پیج رنک سایت شما

پیج رنک

 
darkside
من آن ماهی افتاده بر خاکم...... تورا چونم موج دریا دوست میدارم
 
                                 
دختر جوانی از مکزیک برای یک مأموریت اداری چند ماهه به آرژانتین منتقل شد پس از دو ماه، نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت می کند به این مضمون لورای عزیز، متأسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم و باید بگویم که در این مدت ده بار به تو خیانت کرده ام !!! و می دانم که نه تو و نه من شایسته این وضع نیستیم. من را ببخش و عکسی که به تو داده بودم برایم پس بفرست :با عشق.روبرت
 


دختر جوان رنجیـده خاطر از رفتارمرد، از همه همکاران و دوستانش می خواهد که عکسی از نامزد، برادر، پسرعمو، پسردایی ... خودشان به او قرض بدهند و همه آن عکس ها را همراه با عکس روبرت، نامزد بی وفایش، دریک پاکت گذاشته وهمراه با یادداشتی برایش پست می کند، به این مضمون روبرت عزیز، مرا ببخش، اما هرچه فکرکردم قیافه تورا به یاد نیاوردم، لطفاً عکس خودت را ازمیان عکسهای توی پاکت جداکن وبقیه رابه من برگردان !!
 




           
دو شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 17:34
moniy

درباره وبلاگ


به قول آجیم : with best wishes for you
نويسندگان
شوستان وبلاگ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک لفطا ما رو با عنوان darkside و آدرس darkside.LXB.ir لینک کنید بعدش مشخصات لینک خودتونو رو این پ
ایین بنویسید. اگه لینک ما تو سایت شما باشه  لینکتون به طور خودکار تو سایت ما قرار میگیره!!!!!







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 176
تعداد آنلاین : 1